25 Nisan 2009 Cumartesi

Cumartesi

geçen hafta yazdığım kaydı bulamıyorum,sanırım bu işi çözmem biraz zaman alacak:)en başından tekrar yazmalı mıyım?sanırım bu haftadan başlamalıyım.
bu hafta yeni görevim için eğitim almakla geçti.Geçen hafta terfimi yazmıştım.eğitim kolaydı,ama iş bu kadar kolay mı olacak?zamanla göreceğim.Bugün istanbul'a gidiyorum,uzun zaman oldu biraz gezip,alışveriş yapacağım.1 mayısın resmi tatil olması nedeniyle haftaya 3 günlük tatilim oldu.Bende bu sabah saat 7.30'da hemen düzenleme yaptım,kuzenim Hande ile Ayvalık'a kardeşime gidiyoruz...
Ayvalık benim en sevdiğim yerlerden biri,tabii kardeşimde orada olduğu için gitmek için sabırsızlanıyorum.Haftaya burada Ayvalık ve Cunda maceralarımın fotoları olacak.Şimdi benim çıkmam gerek,okuyan yok ama azimliyim görüşürüz..

1 yorum:

  1. Ayvalığa Gitmedim.Fakat arkadaşım ailesiyle Çocuklarını annesine bırakarak gitti geçen sene,3 hafta boyunca yok cunta adası böyle şeytan sofrası böyle ballandıra ballandıra
    anlatım durdu.sisizin yazınızıda okudum.demekki anlattığı kada varmış.birde internette kaldığı hoteli gösteriyordu.kış ayında gitmişti arkadaşım.karıma tekrar aşık oldum orda demişti.demek ki yaz ayında gitseymiş üç ay en az anlatırdı her gittiğimzde bize.tabi bende merak ediyorum bir gün gitmek isterim

    YanıtlaSil