24 Temmuz 2009 Cuma

Ben çok aptalım ve teknoloji özürlüyüm:(
bir kaç ay önce demiştim ya bu blog işini çözmem zaman alacak diye,valla hâla çözmeye çalışıyorum.Yazdıklarıma yorum bile yapılmış ama ben daha bu sabah farkettim.Daha önce farketmediğim için kendime çok kızdım,yorumlara ise çooookk sevindim:):):)

Aslı,Moonsun,Nermin beni çoook mutlu ettiniz,sizde yaşamlarınız da çooook mutlu olun istiyorum.Biraz garip bir cümle oldu farkındayım ama ben çok heyecanlandım ..;P

Aslında bugün anlatmak istediğim öyle çok şey var ki? İşyerinde başlıyayım diyorum,sonra nasıl olsa devamı gelir .

Bugün işyerimde,sabah en sevdiğim VIP müşterilerimden isim veremiyorum ama gülenyüz diyelim;sizlerden sonra beni mutlu eden kişi oldu.Sabahın sekizinde öyle bir şen kahkahayla günaydın dedi ki bayılıyorum ben bu kadına... Sorununu anlatırken bile gülüyordu,haah işte böyle olun, biz sizin için hertürlü işi yaparız diyesim geldi.Keşke her müşterimiz böyle olsa...

Bu arada ben işimden pek bahsetmedim,bugün biraz anlatayım diyorum.4 yılı aşkın bir süredir,büyük bir Gsm şirketinin arşiv operasyonunda çalışıyorum.İlk önce genel müdür asist.olarak başladım sonra bi gün benim operasyonlarla ilgili yeterli bilgim yok deyip görev değişikliğiyle yön.asist.oldum,aradan 2 sene geçti ve nihayet terfi alarak Call center operasyon yöneticisi oldum:)

Eğlenceli,yoğun,ilginç,bazen stresli ama güzel bir iş ve bayanlar için çok uygun çünkü;ben ve ekibim 08:00/18:00 saatleri arası yanlızca hafta içi çalışıyoruz ,ehh ücretlerimiz de fena değil.Bu kriz ortamında şükürler olsun işimiz var..Daha ne olsun değil mi?

Benim departmanım yeni kurulan bir departman henüz 3 ay oldu,ilk günlerde eğer menun kalırsak genişletmeye gideriz denmişti.İşte dün kü toplantıda öğrendim ki memnuniyeti fazlasıyla sağlamışız şirketin en iyi operasyonlarında biriymişiz.Şimdi genişleme çalışmalarına başlıyoruz.Ekibimi büyütüyoruz.

Bunun için Ağustos'un ilk haftası ekibimin yeni üyelerini seçecek ve oryantasyonları,adapte olmaları gibi işlerle ilgilenmem gerekecek.Bu sebebten haftaya bir hafatlık izne ayrılıyorum,izne ayrılmadan önce yakın bir arkadaşımın düğününe katılacağım.Bu defa fotoğları da yayınlayacağım inşaallah..

Bir yazma şevki geldi,anlatamam yani herşeyi yazmak istiyorum.Ama sanırım bu kadar yeter!


Velhasıl bugün çook mutluyum,umarım hepimiz her daim çook mutlu oluruz....

Arzu **Mutlu**

3 yorum:

  1. Merhaba Arzucum Allah mutluluğunu daim etsin inşallah.
    Birde bende gelsem banada iş veririmsin?malum görüşmem kötü geçti:)
    Şaka bir yana bloğun hayırlı olsun Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Mutluluğunuz sürekli olsun..bari birileri mutlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Arzu, blogumu ziyaret etmene ve tanismamiza sevindim. Ben bir suredir icimden gelmedigi icin yazmiyordum. Merak ettigin gibi kotu bir sey olmadi yani. Artik yazmaya baslayacagim gene. Umarim yazdiklarimdan hoslanirsin. Her zaman mutlu kalman dilegiyle....

    YanıtlaSil