19 Aralık 2009 Cumartesi

Bazı şeyleri farkedebilmek için yaşanması gereken olaylar,durumlar olması gerekiyormuş.İnsan içinde ki gücü böyle zamanlarda farkediyormuş.Başkalarına değil kendine,içine sığınıyormuşsun.
Öğrendim...
Dedim ya son zamanlarda daha iyiyim,herşeye bakışım değişti.Garip bir huzur,güç,sevgi,anlayış,sakinlik geldi.Sanki hayat yavaşladı.Ben yavaşladım,durdum bir nefes aldım.Arkama baktım,beğenmedim.Şİmdi yalnızca önüme bakıyorum,farkı hissediyorum.
Bundan böyle hayata daha açık,daha kararlı ,daha bilinçli olarak yürüyorum.Beni üzecek hiçbirşey yanımda olmayacak.Biliyorum,Hayat bana ve sevdiklerime güzel şeyler getirecek...

Arzu ''İnançlı''

1 yorum:

  1. Her insanin hayatinda bir cok inisli cikisli gunler olur. Her ne olursa olsun bil ki senin icin hayirlisi boyleymis. Ilahi takdire akil sir ermez cunku. Hic bir zaman umitsizlige kapilmamak gerekir nacizane benim gorusum.kanim cok isindi bloguna nedense.Bir sicaklik var sende heralde bloguna yansimis diye dusunuyorum. Allah emanet ol canim.ne zaman istersen bana da yazabilirsin.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil