17 Aralık 2009 Perşembe

Birkaç gündür daha iyi hissediyorum,İnşaallah daha iyi olacağım günler yakındır.Bir süredir,bir şeyler yazmak,konuşmak istiyorum, fakat kelimeler boğazıma dizilir olduğu için ne doğru düzgün konuşabiliyorum ne de yazabiliyorum.

kapattım kapıları kimseyi almıyorum gibi hissediyorum.Yalnızlığa bu kadar sarılmak iyi midir bilmiyorum?Gerçi bu durumdan şikayet etmiyorum.Belki bir süre yalnız kalmam gerekiyordur.Bazı arkadaşlarım, insanın hayatında muhakkak bir dönüm noktası oluyor derlerdi,acaba bende o dönüm noktasında mıyım?

Annemin dediği gibi herşeyin hayırlısı...

Arzu ''Kaderci''

3 yorum:

  1. Ben kesinlikle bazı şeylerin dönüm noktası olduğuna inanalardanım, herşey hayırlısıyla geçiyor gidiyor, önemli olan bunların atlatılacağına yürekten inanmak Arzu'cum =)

    tekrar tekrar geçmiş olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Arzu, bir ziyarette bulunup yazilarini okudum. Son zamanlarda SIKINTILI gunler gecirdigini anliyorum. Bu zaman zaman hepimizin basina geliyor. Anladigim kadariyla hayatinda onemli degisiklikler olmus, isinden ayrilman gibi, sanirim esinden ayrilman gibi.. Bir de kanser oldum diyorsun. Cok gecmis olsun idyeyim. Allah sifa versin. Butun bunlar az degil seni depresyona sokmak icin ama, her seyin bir hayirli tarafi vardir diye dusunmeni tavsiye ederim. Butun bunlardan payina dusen bir ders, bir cikarim vardir. Bir seylerin farkina varacaksindir belki. Oyle olmasini diliyorum. Umarim yazdiklarim canini SIKMAMISTIR. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sevgi,Aslı çok teşekkür ederim.İnşaallah kötü yaşanan herşeyi atlatacağım,ve sizlere iyi haberlerimi vereceğim.Beni çok mutlu ettiniz,sevgilerimle..

    YanıtlaSil