20 Temmuz 2010 Salı

Eski hayat peşimi bırak!

Tam oh yeni bir hayat başlıyor derken;eski hayattan biri hoop bir anda hayatına girmeye çalışıyor!Sinirleniyorum,üzülüyorum,kafam karışıyor ama şimdilik kararlıyım hayır diyorum.Ama ne yalan söyliyeyim yüreğim hala evet demekte,inşallah şimdilik yüreğimde ki dilime düşmez..

Daha önce de demiştim ya her şey üstüste geldi diye,işte o zamanlarda asla yanımdan ayrılmayacağını düşündüğüm sevdiğim beni bırakıp gitti.Ben bu 10 ayda onu hiç görmedim,konuşmadım,ismini dahi ağzıma almadım.Paşamın şimdi aklı başına gelmiş olacak ki telefonum durmadan çalıyor,açmıyorum mesaj geliyor.Ah aklımdan neler geçiyor,açıp telefonu bağırıp çağırmak istiyorum.Niye diye?Hiç birşey söylemeden 6 seneyi nasıl sildin diye?Ama susuyorum.
Kendimden de korkuyorum diyorum ya bu yüreğe sözümü geçirmem lazım!Sadece nasıl yapacağımı bilmiyorum:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder