10 Ağustos 2010 Salı

Yeni hayatta yeni biri var gibi..Sempatik,ilgili, bayağı yakışıklı(ben sevmem ama)bir araya geldiğimizde çok gülüp,gevezelik ettiğimiz,son zamanlarda yanımda olmasından hoşlandığım biri işte.Fakat olmalı mı olmamalı mı? diye kafa yormaya başladım.Güya herşeyi akışına bırakacaktım,ama olmuyor işte.Tabii bunun en önemli sebebi eskisinin peşime düşmüş olması hala görüşmüyorum ama dedim ya yüreğim onda diye.
Konuyu kızlara açtım,hepsi bir ağızdan amaan bırak eskiyi,yeni bir başlangıç yap diyorlar.İyi diyorlar da başka birini severken biriyle olmakta onu kandırmak gibi geliyor bana,resmen riyakarlık yapmam gerekecek ki ben bunu yapamıyorum!Ben böyle söyleyince kızlar deliriyor,yeter artık saç baş yoldurma diyorlar.
Olsa bir türlü olmasa bir türlü diyorum,başımda o kadar sorun varken bi de buna kafa yormak istemiyorum.Galiba yine zaman babaya teslimim..

Arzu'Kararsız'

2 yorum:

  1. Yenisine devam bence , eskisi sadece tarihi tekerrür ettirir , yine canın sıkılabilir

    YanıtlaSil
  2. Görüşüyorum ama ne yalan söyliyeyim,arada sırada aklım eskiye gitmiyor değil.Unutmam lazım diye zorladıkça dönesim geliyor:(

    YanıtlaSil